درب خروج اضطراری، درب ضد حریق شیشه دار، درب ضد حریق دارای دریچه تهویه، درب ضد حریق بیمارستانی و. اشاره کرد.

درهای ضد حریق برای جلوگیری یا تأخیر انداختن گسترش حریق و دود و بيشتر براي جلوگيري از انتشار دودهاي سمي اوليه آتش سوزي و در نتیجه برای ایمنی جانی در برابر آتش نقش بسیار مهمی ایفا می نمایند و درب ضد حريق  به درب های گفته می شود که برابر حرارت مقاوم ۱الی ۲ساعت می توانند کاملاً مقاوم باشند و مناسب برای جلوگیری از گسترش حریق در فضاهای باز است. با بکارگیری این محصولات (درب ضد حريق) آتش تا زمانی معین پشت در حبس خواهد شد و در تولید این محصولات سعی شده است برای همه نقاط ضعف در از جمله یراق آلات، فاصله بین چارچوب،لنگه در ضد حريق، فضای زیر درب ضد حريق و. حفاظت مناسب در نظر گرفته شود تا دود و آتش از طریق این فضاها قادر به نفوذ به طرف دیگر نباشند و باید به جزئیات و عملکرد صحیح آنها توجه کامل صورت گیرد.

اطراف درب ضد حریق با لاستیک درزگیر نسوز پوشانیده شده است جهت جلوگیری از ورود دود در حرارت بالا، دود سمی تولید نمی کند. در ساختمانها برای تأمین فرصت و زمان مورد نیاز برای افراد جهت فرار از آتش سوزی و همچنین برای محافظت از سازه و اجزای ساختمان از درب ضد حریق استفاده می شود. این درب ها که در پاگرد پله اضطراری ساختمان ها نصب می شوند وظیفه محافظت از ساکنین در زمان آتش سوزی را دارند به طوري كه ساكنان بتوانند بدون اينكه آتش مانع عبورشان بشود از پله ها گذر كرده و بتوانند خود را نجات دهند.


درب ضد حرق حریق ,جلوگیری ,گسترش حریق ,برای جلوگیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب اهواز دانستنی ها حمایت از کالای ایرانی ابر نانوشته پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گروه آموزشی اعتماد دفتر خاطرات دکتر ۴۷ ساله ..::ایستگاه دانلود مداحی ذاکرین کرمان..::*سایت مداحان مطرح استان کرمان*